InHomeLED

Werkwijze

InHomeLED spreekt met haar variëteit aan LED lampen een brede groep online consumenten aan. Ons team is continu bezig met het controleren en handhaven van de kwaliteit van de LED lampen. Voordat uw bestelling bij u op locatie is heeft deze 2 kwaliteitscontroles doorstaan. InHomeLED werkt met hoogwaardig kwaliteitsmateriaal. Hierdoor bent u als klant verzekerd van een goede kwaliteit van de materialen en de producten. InHomeLED heeft haar producten op voorraad liggen. Hierdoor bent u verzekerd van een snelle levering. Zie de pagina ‘Bestelling en levering’ voor meer informatie.

Service

Om u te helpen bij uw eventuele keuze kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@inhomeled.nl. Bij e-mailcontact streeft InHomeLED ernaar e-mails binnen maximaal 24 uur te beantwoorden (zon- en feestdagen uitgezonderd).

We vinden het belangrijk dat onze producten correct worden afgeleverd. Wij werken daarom samen met een vaste logistieke partner. Mocht het bestelde om welke reden dan ook niet voldoen aan uw verwachtingen, haalt deze de producten weer bij u op en u ontvangt het aankoopbedrag terug.

Klachtenafhandeling

Klachten over onze producten of service kunt u per e-mail doorgeven aan info@inhomeled.nl. Vermeld in het onderwerp van de e-mail duidelijk dat het om een klacht gaat. Geef in uw mail duidelijk aan waarover de klacht gaat. Binnen 24 uur ontvangt u een ontvangstbevestiging. Klachten worden binnen 2 werkdagen na ontvangst inhoudelijk behandeld.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost onstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Geschillen kunnen worden voorgelegd aan de Geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.

We willen onze service blijvend verbeteren. Wij stellen het op prijs als u uw op- of aanmerkingen aan ons meldt.